Ultraljud & DĂ„lig update.

Bilder frÄn min Instagram. 
 
 
 
Ni undrar sÀket vad jag har haft för mig sen jag skrev sist. Jag har tagit hand om lilla syster Alexandra nÀr mamma och hennes kille Pelle Äkte ned till Tjeckien och tÀvlade i 1vecka. MÄtt psykiskt dÄligt men ÀndÄ haft en mÀnniska vid sidan om som fÄtt mig tÀnka pÄ annt. HjÀlpt min mor lite pÄ jobbet, umgÄtts med min fÀstman. 
 
Jag ligger i allafall i vecka 19 nu och var pÄ första ultraljudet i fredags, allt sÄ bra ut och hjÀrtat slog normalt, det ser dessutom som om vi ska fÄ en liten flicka till vÀrlden, jag lÀngtar bara mer o mer nu efter henne. Kommer tyvÀrr inte berÀtta vad för namn vi har pÄ henne Ànnu tills förlossningen men de i min nÀrhet vet i alla fall. Nu vet alla i min familj och slÀkt att jag ska fÄ barn. Dock sÄ ser man inget Ànnu pÄ magen att jag har en bebis dÀr men de kommer vÀl sen, den brukar dock spÀnna sig typ eller ja nÀr man Àr uppsvÀlld typ. SÄ ingen magbild blir det inte men har nÄgra för mig sjÀlv som jag inte vill visa upp pga gillar icke min kropp.. 
 
Jag ligger i min sÀng just nu och har vÀrldens förkylning, hosta, feber och ont i varje led i min kropp vilket jag fÄr varje gÄng jag Àr sjuk eller nÀr det Àr kallt. MÄste dock bli frisk innan denna vecka Àr slut för ska börja jobba nu igen och ska kolla upp min syn igen, den har blivit riktigt dÄlig.. Ska ta och göra te nu och sedan bara ta det lugnt. 

Kommentarer

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: