VĂ€rkar + panik




Nu har vĂ€rkar verkligen kommit mer och mer! Dock sĂ„ har inte vattnet gĂ„tt sĂ„ klart haha men de jobbiga Ă€r ju att jag har en massa SD och förvĂ€rkar o dom gör riktigt ont! Har ocksĂ„ ett tryck nerĂ„t mot underlivet vilket innebĂ€r att hon fixerar sig riktigt ordentligt nu. Coolt Ă€ndĂ„ vad en kvinnas kropp kan göra och utveckla. Jag och mannen gick en promenad hem till min mamma idag och det satte ju igĂ„ng vĂ€rkarna mer. Mannen ska ringa försĂ€kringsbolaget pĂ„ mĂ„ndag igen angĂ„ende bilen sĂ„ vi fĂ„r hoppas och hĂ„lla tummarna för en ny bil nĂ€sta vecka! Jag skulle fĂ„ panik om vi behövde Ă„ka in med taxi men vi fĂ„r hĂ„lla tummarna helt enkelt. Jag Ă€r fortfarande förkyld och har hosta men de Ă€r pĂ„ g att gĂ„ över nu fast jag fortfarande har feber.. TĂ€nkte göra soppa imorgon med ingefĂ€ra, grönsaker, kyckling och potatis sĂ„ vi fĂ„r hoppas att jag blir lite bĂ€ttre dĂ„. Ska fortsĂ€tta hĂ„lla mannen i sĂ€llskap nu. 

Vi ses! 

Kommentarer

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: