StÀdning & Besök hos mormor & morfar




Startade dagen med en kopp kaffe och frukost samt amma Emelia efter det satte jag igĂ„ng med att stĂ€da hela lĂ€genheten. Har börjar tagit bort alla jul grejer ocksĂ„ sĂ„ nu börjar se ut som de gjorde innan julen förutom att de Ă€r en bebis i bilden nu överallt. Hann ocksĂ„ tvĂ€tta 1 omgĂ„ng med klĂ€der och jag hann fixa naglarna ocksĂ„. Efter stĂ€dningen sĂ„ tog jag, mannen och Emelia en promenad hem till mormor & morfar  (min mamma & bonus pappa Pelle), vi var dĂ€r och hĂ€lsade pĂ„ en stund, under tiden hann mannen Ă„ka till gymmet ocksĂ„. Vi kom hem för ca 2 timmar sen och det va lite disk kvar sĂ„ diskade upp det efter jag hade gjort kladdkaks smet med hallon i. Ska faktiskt ta och smaka pĂ„ den alldeless strax men Ă€r glad över att det Ă€r mer protein och knappt nĂ„gra kolhydrater alls jag fĂ„r i mig, de enda kolhydraterna jag fĂ„r i mig Ă€r nĂ€r jag Ă€ter middag, annars Ă€r det som idag t.ex till middag Ă„t jag torsk filĂ© med spenat och grönsaker, Ă€ter mer nĂ€ringsrikmat just nu dels för att jag vill fĂ„ bort de smĂ„ gravid kilorna jag gick upp och för att Emelia ska fĂ„ sĂ„ bra nĂ€ring som möjligt via min bröstmjölk. Ska ta och umgĂ„s med mannen nu och ge mat till Emelia sedan blir det sovdags för imorgon fĂ„r vi besök av barnmorskan hĂ€r hemma och stora syster Luiza. 

Kommentarer

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: