Sömnbrist




Sammanlagt pĂ„ 4 dygn har jag fĂ„tt 4timmars sömn, sitter och grĂ„ter för min hjĂ€rna har typ kollapsat, ska ta och Ă„ka in till förlossningen snart. Pratade med dom igĂ„r och de sa att jag Ă€r i latensfasen och om de fortsĂ€tter 1 dygn till med jobbiga vĂ€rkar fĂ„r jag komma in pĂ„ en kontroll. Ska dessutom begĂ€ra om en sovdos utav dom för det hĂ€r gĂ„r inte! Orkar verkligen inte mera och detta Ă€r faktiskt vĂ€rre Ă€n i början av graviditeten nĂ€r jag hade illamĂ„endet. Har dessutom vĂ€rldens illamĂ„ende just nu och kan inte Ă€ta nĂ„got, har försökt men gĂ„r verkligen inte, kan bara dricka sĂ„ dricker upp juicen vi har hemma just nu. Hur ska jag kunna föda sen pĂ„ förlossningen nĂ€r jag icke har nĂ„gon sömn alls i kroppen? Hur ska jag orka? DĂ€rför ska jag ocksĂ„ Ă„ka in, ingenting hjĂ€lper, inget bad, dusch, vete kudde eller Alvedon hjĂ€lper lĂ€ngre. Vill inte ta morfin för de överförs till lill tjejen men de flesta sĂ€ger att de Ă€r ingen fara men vill Ă€ndĂ„ inte riskera nĂ„got sĂ„ big NO till morfin. Vi fĂ„r helt enkelt se vad de sĂ€ger pĂ„ BB Sophia. Ska ta och ringa dom ocksĂ„ innan jag Ă„ker in nu sĂ„ de vet att jag Ă€r pĂ„ g. 

Kommentarer

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: