Promenad & Nybadad bebis


Bilden tog jag efter middagen idag dĂ„ hon somnade och visade djĂ€vulstecknet, hon brĂ„s pĂ„ sin far, han Ă€lskar rock och det fĂ„r henne lugn sĂ„ hon Ă€r som sin far. 


Idag tog jag, mannen och lilla Emelia en promenad till affĂ€ren som ligger en bit bort, jag kĂ€nde att jag behövde komma ut lite och lill tjejen med. Tur som sĂ„ var det inte 10- grader idag sĂ„ vi kunde passa pĂ„ att gĂ„ en lĂ€ngre promenad och det var inget snö ovĂ€der. Mannen har ju kunnat vara ute flera gĂ„nger pga en massa grejer men icke jag för de har varit mer Ă€n 10- ute och de rekommenderar att man icke ska vara ute med spĂ€dbarn dĂ„. NĂ€r vi kom hem i alla fall sĂ„ satte jag igĂ„ng med att göra i ordning soppa, vart det till middag med knĂ€ckebröd och mannen ville ha varmt mĂ€rkt bröd sĂ„ det fick han ta. Vi Ă€r lite olika om vad vi gillar nĂ€r det kommer till matvĂ€g. Efter maten fick lill tjejen sova lite och Ă€ta innan det vart dags för ett bad. Hon tyckte faktiskt om att fĂ„ bada men hon sĂ„g lite skrĂ€md ut och höll hĂ„rt i mannens fingrar haha. Nu har hon pyjamas pĂ„ sig och jag hann duscha ocksĂ„, vilket jag faktiskt hinner med varje gĂ„ng men nu ligger vi i sĂ€ngen och bara myser. 




Kommentarer

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: