Mag massage & Sömnbrist



Inatt har jag verkligen inte kunnat sova pga jag har haft ont i kroppen och mĂ„tt skit, Emelia har haft problem med att bajsa sen inatt och har fortfarande det men jag har gjort mag massage och det verkade hjĂ€lpa lite iallafall, jag fick henne och bajsa lite men hon kĂ€mpar typ fortfarande med att bajsa och hon fĂ„r inte direkt nĂ„gon ro nĂ€r hon försöker sova och nĂ€r hon vĂ€l har somnat sĂ„ kan hon inte riktigt slappna av pga hennes magont. Hon har ingen feber sĂ„ de Ă€r jag glad över för de Ă€r mĂ„nga som har frĂ„gat mig om jag har kollat om hon har feber och nej hon har inte det! 

Imorgon blir det att vara i tvĂ€tt stugan som ligger lĂ€ngst ned hĂ€r i kĂ€llaren och tvĂ€tta sĂ€ng klĂ€derna och alla klĂ€der som har legat i tvĂ€ttkorgen i 1 vecka nu, idag blir det en lugn dag med matlagning pĂ„ g och bad för mig och Emelia och en tidig kvĂ€ll för sĂ€ngen. 

Juste framĂ„t mot nĂ€sta vecka ska det bli plus grader sĂ„ dĂ„ blir det mĂ„nga promenader och pw! (Power walk). Nu ska jag ta och försöka vila en stund och sen efter det börja med disken. 

Kommentarer

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: