Ingen aptit! HjÀlp

 
 
De senaste dagarna sÄ har min app strulat sÄ bloggar via Chrome appen jag har. De senaste dagarna har det mesta dels varit flytt och stor stÀd i lÀgenheten som jag, F och Emelia bott i. Vi letar för fullt efter nytt just nu och vi fÄr se vart vi hamnar i slutÀndan faktiskt. Vanför vi flytta va pga hyran var tok för dyr och gick inte för oss dÄ F Àr den enda som fÄr in en inkomst och jag fÄr in penningen varje mÄnad, visst det Àr inte en dÄlig penningen jag fÄr men det gÄr inte runt. Jag mÄr inte bra men försöker vara lugn och Àta sÄ gott jag kan (tappat aptiten) men det Àr sjukt svÄrt, som idag Ät jag 1 macka och 1 lax paj och inget mer. Visst jag tar extra vitaminer till mig men de hjÀlper inte för att Emelia ska mÄ bra och fÄ bra bröstmjölk, speciellt sÄ kÀnner hon av alltid nÀr jag mÄr dÄligt eller Àr stressad. Tycker sÄ synd om henne faktiskt för detta Àr inte rÀttvist mot henne men hur ska jag kunna göra för att fÄ i mig mat och fÄ tillbaka min aptit? Dricker mycket vatten och Àr ute pÄ promenader och kÀnner varje gÄng jag vÀl har Àtit nÄgot hur magen kniper sig och gör fruktansvÀrt ont.. Ska i allafall till min barnmorska den 9 mars och dÄ ska jag prata med henne om aptiten och ifall det finns nÄgon man kan gÄ och prata med. Emelia ska till hennes lÀkare den 7 mars nu och dÄ ska hon fÄ rota vaccinet och ska prata med hennes lÀkare ang 3 mÄnaders sprutan och fÄ reda pÄ hennes vikt och lÀngd. 
 
Ska ta och sova nu för mina ögon gÄr i kors och Emelia sover som en stock redan bredvid mig. Vi ses! 

Kommentarer

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: