Mycket som hÀnt + Panik






Som sagt sĂ„ har de hĂ€nt mycket pĂ„ senaste tiden, gick in i vecka 24 i fredags och kommer gĂ„ in i vecka 25 pĂ„ fredag denna vecka. Det Ă€r inte lĂ„ngt kvar nu tills dottern vĂ„r kommer. Magen syns mycket mer nu vilket Ă€r riktigt roligt och fin upplevelse, mannen Ă€lskar att se magen vĂ€xa och kĂ€nna henne sparka, dock sĂ„ har vi nu börjat se nĂ€r hon sparkar pĂ„ utsidan av magen. Jag tycker jag Ă€r jĂ€tte tjock men det tycker ingen annan haha, jag har trĂ€nat dĂ„ o dĂ„ och ska försöka trĂ€na denna vecka mycket haha. Har faktiskt Ă€lskat att gĂ„/powerwalka pĂ„ bandet pĂ„ gymmet och kört styrke trĂ€ning. Men ska jobba imorgon, onsdag och pĂ„ torsdag. Min bĂ€sta vĂ€n steffi ska flytta ifrĂ„n Stockholm sĂ„ det Ă€r jag jĂ€tte ledsen över men vi kommer ses pĂ„ helgerna i alla fall. SĂ„ kommer trĂ€ffa henne innan hon flyttar nu. Allt börjar falla pĂ„ plats iallafall nu men vi fĂ„r se helt enkelt om det blir sĂ„ nu.. lite orolig och mĂ„r dĂ„ligt och dessutom sĂ„ Ă€r stressad och har panik igen, mycket som mĂ„ste fixas fortfarande.. vi fĂ„r se hur allt blir helt enkelt. Annars blir det ocksĂ„ sĂ„ att vi flyttar ifrĂ„n Stockholm, tyvĂ€rr. Nu ska jag ta det lugnt och titta pĂ„ lite TV och sedan ta ett bad faktiskt. 

Kommentarer

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: