Jobb + foglossning som heter duga.


En gammal bild ifrÄn somras.




Just nu sitter jag pĂ„ tunnelbanan pĂ„ vĂ€g in till jobbet pĂ„ Östermalm och har vĂ€rldens foglossning som har brĂ„kat med mig sen inatt. Blir galen för vill inte ha sĂ„hĂ€r ont och dessutom sĂ„ Ă„kte man pĂ„ halsbrĂ€nna som vĂ€grade sluta igĂ„r ocksĂ„. Är pĂ„ vĂ€g att bli sjuk igen tror jag men ska försöka göra mitt bĂ€sta för att inte bli det. Jobbar massor just nu och kommer börja jobba kvĂ€ll ocksĂ„ sa chefen till mig, sĂ„ det ska bli kul. Har fortfarande inte kollat synen haha men mĂ„ste ta tag i det nu sĂ„ ska försöka boka in en tid denna vecka och bestĂ€lla glasögon för den har blivit för dĂ„lig! Jag hoppas bara att detta inte fortsĂ€tter med vĂ€rkarna med foglossningen för imorse kunde jag knappt sĂ€tta mig upp i sĂ€ngen. Vill inte bara vara hemma och ha trĂ„kigt o leva pĂ„ graviditets penning utan jobba och ha nĂ„got att göra, man mĂ„ste dock söka om det 90 dagar BF sĂ„ vi fĂ„r hĂ„lla tummarna. MĂ„ste ta och titta upp nu annars lĂ€r det bli en pizza pĂ„ tunnelbanan.. 

Kommentarer

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: