Usch sÀger jag bara..

Kom inte till mig sen nĂ€r ni vill mig nĂ„got. SĂ„ himla trött pĂ„ att jag ska kastas som en docka och lekas med mina kĂ€nslor. Är du inte Ă€kta och talar sanning med mig och utnyttjar mig eller nĂ„gon i min nĂ€rhet sĂ„ kan ni dra Ă„t skogen! Jag förtjĂ€nar inte sĂ„n skit nĂ€r jag stĂ€ndigt pĂ„ gĂ„ng, pĂ„ gĂ„ng alltid stĂ€ller upp och vill alla bara vĂ€l! Tack för den dĂ€r feta smĂ€llen i ansiktet och den dĂ€r kniven i ryggen! 

Visst jag kanske överdriver lite, men jag Ă€r sĂ„ himla trött pĂ„ all skor jag fĂ„r kastat i ansiktet och sen att folk tror att de kan höra av sig till min familj ang hjĂ€lp osv Ă€r fan inte ok, lös det sjĂ€lv hedan efter! Jag har tagit emot sĂ„ mĂ„nga med öppna armar och min familj med och vad fĂ„r jag i ansiktet dĂ„ nĂ€r de inte passar dom, jo ett slag i ansiktet istĂ€llet. Jag skakar sĂ„ mycket just nu att jag vet inte vad jag ska tro mera. Är bara sĂ„ upprörd över hur illa folk behandlar mig nĂ€r jag behandlar dom sĂ„ bra. Mitt hjĂ€rta och jag pallar inte med det, min energi försvinner totalt pĂ„ sĂ„nt. Kom inte till mig sen hedan efter och sök tröst eller leka "snĂ€ll" osv för jag Ă€r less pĂ„ det hĂ€r nu. MĂ„r sĂ„ himla dĂ„ligt och jag förtjĂ€nar verkligen inte sĂ„nt hĂ€r. GrĂ„ter och jag brukar inte göra det men mitt hjĂ€rta orkar inte mera. 

Kommentarer

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: