Sliten & Förkyld



Gud jag Ă€r sĂ„ extremt sliten efter att varit pĂ„ Ikea och flyttat en massa, det enda som vi vĂ€ntar in nu Ă€r sĂ€ngen typ.. Jag har sĂ„ ont i hela min kropp och vĂ€rldens foglossning just nu! Är i vecka 29 och gĂ„r in i vecka 30 snart och dĂ„ Ă€r de bara 10 veckor kvar tills lilla tösen kommer. Ska bli sĂ„ spĂ€nnande. Men apropĂ„ att jag har ont i hela kroppen ocksĂ„ beror pĂ„ att jag Ă€r pĂ„ g att bli sjuk, denna gĂ„ng Ă€r det halsmandlarna som skriker och öronen, min röst Ă€r dessutom borta till och frĂ„n.. Jag önskar att jag faktiskt kunde ta en hel vecka med att bara ligga i sĂ€ngen, sova och bli helt frisk och bara ta hand om mig sjĂ€lv men det kan jag inte. Jag har ett jobb och mĂ„ste fĂ„ upp allt vi köpt osv i lĂ€genheten och stĂ€da den, tvĂ€tta ALLA bebis klĂ€der, mina och mannens. Det Ă€r sĂ„ mycket mer som mĂ„ste göras.. Mannen önskar att han ocksĂ„ kunde hjĂ€lpa mig till 110% hela tiden med allt men han jobbar sĂ„ extremt mycket att vi knappt hinner ses heller, det tar dock pĂ„ mina hormoner och leder oftast till smĂ„ brĂ„k. . Men vi bĂ„da vet att vi vill bara bĂ„das bĂ€sta och tösens bĂ€sta i framtiden dĂ€rför jobbar vi och försöker ses sĂ„ mycket vi kan innan vĂ„r sĂ€ng kommit. Han hjĂ€lper till sĂ„ mycket Ă€ndĂ„ och idag bara sĂ„ har han inte sovit pĂ„ över 1 dygn för vi behövde handla det sista pĂ„ IKEA, t.o.m mamma sa nĂ€r vi var dĂ€r att han sĂ„g jĂ€tte sliten ut och det gör han. Men som sagt sĂ„ gör vi allt vi kan och krocken pratar vi ofta om för de tog pĂ„ mig hĂ„rt och har ocksĂ„ en nackdel till varför jag mĂ„r sĂ„ som jag mĂ„r och min nacke.. Han fick besked utav bolagen ang krocken och de kom fram till att det verkligen inte var hans fel, utan den andres förarens fel som körde in i mannens körfĂ€lt. SĂ„ dĂ„ kunde han faktiskt slappna av lite vilket var skönt för oss bĂ„da men jag och familjen visste redan sen den dagen att de inte var F's fel. Nog med det nu, har lite godare nyheter istĂ€llet. 

PÄ fredag ska vi till BM igen och som jag nÀmnde innan sÄ kommer vi fÄ en ny BM pga den jag hade först har slutat. Ska bli spÀnnande och trÀffa den nya o se om jag fÄr samma kontakt som jag hade med den första.. Det ska bli kul i alla fall! Nu ska jag ta och fortsÀtta sova.



Ni fĂ„r sĂ€ga till om ni vill att jag skriver om nĂ„got annat i mitt liv. 





Kommentarer

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: