Aldrig lugn

 
 
 
 
 
 
En sak jag har vÀldigt svÄrt med Àr att vara nöjd och lugn. Jag Àr vÀldigt envis och ska alltid oftas ha rÀtt eller ha mina vilja igenom. Jag har tÀnkt vÀldigt mycket den senaste tiden vad jag Àr nöjd med mitt liv och vad jag inte Àr nöjd med, finns en hel del grejer som jag önskar att jag kunde göra om och en hel del andra saker som jag skulle vilja göra nu. Jag vill fÄ allt pÄ plats och fÄ allt klart t.ex innan lill tjejen kommer och ju mer dagarna gÄr och de börjar nÀrma sig just den dagen sÄ blir jag bara stressad och panikslagen. Vaknar upp om nÀtterna med hjÀrtklappning dÄ jag haft jobbiga mardrömmar och slutar aldrig bli lugn, gÄr bara upp pÄ toa dÄ och sedan lÀgger mig igen och försöker sova. FÄr minst 3 timmars sömn om nÀtterna som högst, vilket Àr inte bra tanke pÄ att jag Àr gravid. Sen kommer det upp Ànnu en sak mitt i allt som fÄr mig att fÄ mer pnaik och stress gör inte saken bÀttre. Har redan tillrÀckligt ont i nacken just nu och runt om musklerna dÀr sÄ vill inte mÄ Ànnu sÀmre Àn vad jag gör. Behöver fÄ allt klart sÄ jag kan i allafall vara lite lugn och nöjd..
 
 

Kommentarer
» Girltyping

Fin bild :)

2015-10-12 09:41:23
URL: http://girltyping.blogg.se

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: