Jobbigt


En gammal bild ifrĂ„n somras. 




Jag hatar nĂ€r man fĂ„r en fett smĂ€ll i ansiktet och skit för nĂ„got som jag faktiskt önskar att jag kunde göra bĂ€ttre, jag önskar att jag kunde jobba 7 dagar i veckan som förr och arbeta arslet utav mig men denna graviditet har gjort enormt mycket emot mig. Jag har vĂ€rldens foglossning, ibland sammandragningar och har fĂ„tt tillbaka illamĂ„endet och trötthet. Har sĂ„ extremt ont i kroppen varje dag ocksĂ„. Dock sĂ„ Ă€r jag ju dĂ„lig just nu men Ă€ndĂ„ sĂ„ fĂ„r man skit. FörstĂ„r verkligen inte hur jag ska kunna visa Ă€nnu mer uppskattning nĂ€r jag redan gör det enormt mycket och har Ă„ngest över att jag inte kan göra nĂ„got sjĂ€lv.. Jag jobbar 2 dagar i veckan och det Ă€r för lite! Jag söker jobb hela tiden men vad fĂ„r man för svar tillbaka? Jo att de inte kan anstĂ€lla mig pga jag Ă€r gravid och det förstĂ„r jag. Mer kan jag inte göra. SĂ„ de sista jag kommer göra nu Ă€r att frĂ„ga min faster om jag kan hoppa in ibland pĂ„ stĂ€d firman, fast de Ă€r anstrĂ€ngande jobb för magen och ryggen.. FrĂ„ga mĂ€nniskor runt omkring mig som jag vet att de alltid vet att de behövs anstĂ€llda nĂ„gonstans.. Jag hatar att fĂ„ skit i ansiktet och mĂ„r sĂ„ extremt dĂ„ligt utav det.. Vill bara sĂ€tta mig ned och grĂ„ta men hĂ„ller inte tĂ„rarna Ă€ndĂ„. 
Jag uppskattar allt ALLA i min nĂ€rhet gör! Och de vet i alla fall min mamma om. 

Kommentarer

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: