Hunnit med mycket & VĂ€nner

 
Bild tagen pÄ mig med Alexandras klackar, gammal bild. 
 
 
 
 
 
Som sagt efter frukosten idag sÄ diskade jag Ät mamma för hon gör allt i hushÄllet oftast, man mÄste tjata pÄ Alexandra eller bonus pappan Pelle. Efter jag hjÀlpte henne med det sÄ gjorde jag mig i ordning för mannens kill kompis Emil och hans tjej hÀmtade oss och vi Äkte en svÀng till Tullinge och hÀmtade en sak sedan Äkte vi hem till min och mannens lÀgenhet och började laga köttfÀrssÄs och spagetti, vart riktigt gott och jag fÄr faktiskt sÀga att jag Àr duktig hehe, men jag snodde mammas recept. Vi snackade skit och bara umgicks men eftersom Emils tjej Anastasia skulle hem sÄ va de tvungna att dra tidigare.  Jag har hunnit med massor efter det, fixade in alla vÄra klÀder i garderoben och gick igenom det som behövs tvÀttas imorgon och de vi ska ha kvar. SÄ nu Àr allt inne förutom lill tösens klÀder för ska boka tid i tvÀttstugan och tvÀtta om hennes klÀder och det Àr 2 stora flytt kartonger med bara hennes klÀder sÄ de Àr mycket. De vi dock ska köpa in Àr pjyamaser för de har hon inte mycket utav och vi mÄste skaffa en ÄkpÄse! HÄller pÄ leta och vet inte om jag har fastnat för Elodies eller om de blir en annan men vi fÄr se. 
 
Nu sitter jag i soffan, ny duschad och Àr helt slut sÄ jag och mannen skan titta pÄ en film nu, sedan sova för vi ska upp tidigt för vi ska till segeltorp imorgon. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: