Feber + Vad Àr det för fel pÄ mig?



Jag vaknade upp klockan 6 idag dĂ„ jag tĂ€nkte gĂ„ upp i allafall för att duscha o göra mig i ordning, men sĂ„ vart de inte alls. Jag vaknade av att hela min hals skrek av smĂ€rta o jag testade dricka vatten för halsen brukar ju vara torr pĂ„ morgonen. Jag kĂ€nde hur hela huvudet hĂ€ngde sig och va tungt, mina öron gjorde dessutom ont. SĂ„ i 2 timmar försökte jag bli bĂ€ttre men de gick inte sĂ„ jag fick helt enkelt sjuk anmĂ€la mig. Jag blir sĂ„ arg pĂ„ min kropp! Varför Ă€r jag sjuk sĂ„ ofta!? Är det för att jag alltid nĂ€r jag tror att jag Ă€r frisk sĂ„ kan jag gĂ„ ut och inte ta det lugnt?

Jag har varken nĂ„gon Alvedon hĂ€r hemma sĂ„ kommer behöva fixa det Ă€ndĂ„, funderar starkt ocksĂ„ pĂ„ om jag ska boka en tid till lĂ€karen för en stor kontroll pĂ„ mig, för lilla tjejen i magen mĂ„r super sĂ„ henne Ă€r det inget problem med. Ska be mannen ta och hjĂ€lpa mig lite nu för jag orkar inte röra en fena just nu det gör alldeles för ont. 

Kommentarer

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: