2015-11-02

Bilden Àr dock tagen frÄn idag. 
 
 
Idag har bÄde jag och mannen tagit det lugnt i lÀgenheten vÄr. Vi har tvÀttat och gjort i ordning vissa grejer hÀr hemma, just nu sÄ hÄller han pÄ med att bygga ihop badrums hyllan. Alexandra hade gjort fel sÄ vi fÄr hoppas pÄ att det löser sig just nu. Vi bÄda har Àtit middag och det var en pasta rÀtt med tomat sÄs med chili i och grönsaker samt kött i, haha jag tyckte det smaka skit men mannen Àlskade det. Mannen ska till gymmet sen sÄ under tiden ska jag vÀl lÀgga in mannens klÀder i garderoben och mina. Lill tösens klÀder ska vi tvÀtta om fast de Àr redan tvÀttade men jag vill tvÀtta dom ÀndÄ. Jag vill ocksÄ till gymmet men tÀnkte ta en lugn kvÀll med att fixa vÄra klÀder, ta ett bad och sen invÀnta mannen. Ska till jobbet imorgon sÄ mÄste lÀgga mig i tid och vi fÄr hoppas pÄ att jag sover bÀttre denna natt. 
 
Jag mÄr mycket bÀttre nu Àn vad jag gjorde hÀromdagen och det Àr positivt, ska dessutom till BM snart igen och vi fÄr hoppas pÄ att min kurva fortfarande Àr bra för just nu Àr den perfekt sa BM till mig. Nu ska jag ta och hjÀlpa mannen lite sÄ hörs vi! 

Kommentarer

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: