Vecka 14.

 

 
 
 
Vet inte om man ser sÄ himla mycket att jag har fÄtt en mage Ànnu men det tycker jag att jag har fÄtt lite, mÀrker det nÀr jag inte ens kan ha min agamla jeans och byxor. Frustrerande, fÄr alltid köpa nytt. Köpte ett par jeans shorts hÀromdagen i storlek 40! Undra hur stor jag kommer bli egentligen. Har gÄtt upp som mest pÄ höfterna, rumpan och runt magen nertill. Men vi fÄr se med tiden hur jag kommer se ut. Kommer börja lÀgga upp bilder pÄ hur jag ser ut efter veckovis. Börjar tyvÀrr lite senare Àn andra med vecka 14 men tror inte att det gör sÄ mycket. 
Vi har UL den 14 Augusti sÄ det kommer bli spÀnnande och det Àr första gÄngen dÄ. Har redan varit och trÀffat BM och tagit prover och prata om BF och en hel del mer. VÄrat knyte Àr berÀknad att komma den 10 Januari 2016, men vi fÄr se efter första UL om det fortfarande blir 10 januari. Det kan ju hoppa lite ocksÄ. 
 
Riktigt trÄkigt vÀder hÀr i Stockholm idag med ösregn och kyla, ska bara ta det lugnt men ocksÄ gÄ ivÀg och köpa en present till min systers dotter som fyller Är imorgon. Ska ta och Àta lite lunch nu sedan göra mig i ordning. 

Kommentarer

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: