Skriva av mig lite

Just nu kan jag inte sova, ligger och vrider o vĂ€nder pĂ„ mig bara och min hjĂ€rnan i högvarv. Har tĂ€nkt lite pĂ„ hur det har gĂ„tt för mig under alla Ă„r med vad jag har gjort, vilka konsekvenser de har gett nu i framtiden, vad jag Har fĂ„tt uppleva osv.. För att bara vara 20Ă„r sĂ„ har jag varit med om mycket och gjort en del men det finns stora konsekvenser till allt ocksĂ„. Jag har mĂ„tt lite konstigt under hela dagen, kĂ€nt mig nere och inte riktigt vetat varför.. Har ingen jag direkt kan prata med lĂ€ngre ordentligt som jag kunnat göra förut, mina sĂ„ kallade vĂ€nner har försvunnit sĂ„ de kan man inte prata med och mannen min pratar jag med men inte om allt eftersom dĂ„ fĂ„r jag han att tĂ€nka pĂ„ det, inte rĂ€ttvist för honom.. Jag kan inte prata med nĂ„gon i min familj för jag kan bara inte, har alltid varit sĂ„. Min lillasyster har alltid haft lĂ€tt att prata med de nĂ€rmaste i familjen men icke jag, vi Ă€r olika. Men i alla fall, det Ă€r ofta alla runtomkring mig som tror att jag mĂ„r super eller inte har nĂ„got som tynger ned mig men de Ă€r mitt fel ocksĂ„ eftersom jag icke sĂ€ger nĂ„got och sĂ€ger oftast att jag mĂ„r bra. Jag ska till BM imorgon men ser verkligen inte framemot det, konstigt? JA.. Men jag vet faktiskt inte vad som hĂ€nt mig och fĂ„tt mig sĂ„hĂ€r, kanske Ă€r pĂ„ vĂ€g pĂ„ samma visa igen som nĂ€r jag mĂ„dde som sĂ€mst förra Ă„ret? Vet inte om jag ska vara helt Ă€rlig men jag som vanligt ska alltid visa mig stark och ha ett leende pĂ„ lĂ€pparna sĂ„ mĂ€rker ingen nĂ„got. Ville bara skriva av mig lite för de brukar oftast hjĂ€lpa... Nu mĂ„ste jag försöka sova vilket kommer icke att gĂ„ det heller, fĂ„r testa med att meditera och sedan försöka sova, de brukar hjĂ€lpa ibland... 

Kommentarer
» Josefine

Om det Àr till nÄgon hjÀlp eller tröst sÄ kan du prata med mig, jag vet att vi inte kÀnner varandra, men det kanske skulle hjÀlpa lite. Jag hoppas du mÄr bÀttre snart. Kram!

2015-12-03 08:18:56
URL: http://hosjosefine.forme.se
» Sexaholic hehe

Du kan alltid prata med mig om du vill. Vet att vi inte har nÄn kontakt lÀngre men finns dÀr för sig om det behövs :)

Svar: söt du Ă€r gumman,tack 💖
Stephanie Lindgren Redman

2015-12-03 18:46:37

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: