Middag & En romantisk fÀstman


Bild tagen av mig, finns pÄ instagram.


Det var icke sĂ€ngen för mig haha! Trots att jag Ă€r sjuk sĂ„ var vi ju tvunga att lĂ€mna tillbaka bilen till Pappa Pelle ju, men mitt i allt sĂ„ kommer jag ju pĂ„ att det Ă€r den 25 och sĂ€ger det till mannen, men han Ă„kte och trĂ€nade och jag Ă„kte med mamma,Pelle och Alex till Heron City under tiden, mamma fick en ny data och sedan satte vi oss pĂ„ pizza hut och bestĂ€llde mat,de har fĂ„tt in en massa annat nu ocksĂ„, mannen kom i allafall dit efter vi satt oss och han kom med rosor till mig och sa grattis Ă€lskling pĂ„ 1 Ă„r och att han Ă€lskar mig, trodde aldrig han skulle köpa rosor till mig men jag vart jĂ€tte glad! Nu Ă€r vi hemma och ska titta pĂ„ en film och sedan blir det sĂ€ngen, kanske slutar med att jag somnar framför filmen tanke pĂ„ hur ont jag har i kroppen och hur trött jag Ă€r. 


Vi ses! 

Kommentarer
» Lis Mari

Krya pÄ dig, och sÄ fint att fÄ blommor bara sÄdÀr :D

2015-12-29 10:57:59
URL: http://lismari.blogg.se/

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: