En liten tjej + FK


Vet att jag suger pĂ„ att uppdatera bloggen men har verkligen inte haft nĂ„gon ork att skriva. Har haft en hel del förvĂ€rkar och sammandragningar och foglossning, glömde berĂ€tta hur det gick pĂ„ Ă„terbesöket pĂ„ BB Sophia. Det gick bra, dock sĂ„ Ă€r hon fortfarande liten men vĂ€xer till sig sĂ„ jag hoppas hon i allafall vĂ€ger 3kg nĂ€r hon kommer ut, min mage har sjunkit mycket och en hel del tror att hon kommer titta ut nu i december men jag Ă€r instĂ€lld pĂ„ att hon ska komma i januari som sagts och mannen med. Vi har allt klart förutom smĂ„ sakerna men det fixar vi nu i december. Men dom sa dock pĂ„ BB Sophia att hon kommer vara liten sĂ„ vi har Ă€n sĂ„ lĂ€nge 5 bodysar i storlek 44 och sedan har vi 50- uppĂ„t. Om dom 5 inte rĂ€cker och hon badar i storlek 50 sĂ„ fĂ„r vi köpa fler i 44 i början haha! 



Vart godkĂ€nd via försĂ€kringskassan med beviljad förĂ€ldrar penning, sĂ„ kommer fĂ„ ut mer Ă€n vad jag faktiskt tĂ€nkte mig haha, har ju jobbat en del sĂ„ jag Ă€r i alla fall nöjd. Vi sökte dock bara fram till februari pga vi ville se om de gick att fĂ„ ut penningen innan Bf och de gick. Ska planera med mannen ikvĂ€ll nu hans och mitt mer framöver. Han tĂ€nkte ta ut i 10-14 dagar i augusti nĂ€sta Ă„r sen för dĂ„ tĂ€nkte vi Ă„ka till Barcelona och hĂ€lsa pĂ„ hans mormor som bor dĂ€r, ska höra med hans mamma om de hade tĂ€nkt Ă„ka i sommar ocksĂ„, kanske kan Ă„ka dĂ„ med. 

Ska dessutom söka kurser nu till nĂ€sta Ă„r pĂ„ distans för att plugga upp mina betyg, kommer fĂ„ plugga i 2 Ă„r, sĂ„ kommer bli pĂ„ distans för nĂ€r lillen har börjat pĂ„ dagis sĂ„ kommer jag börja jobba igen och plugga vid sidan om. För sen blir det vidare plugg i ungefĂ€r 3-4Ă„r till det jag vill utbilda mig till. 

Ska ta ett varmt bad lite senare sen titta pĂ„ Bones med fĂ€stmannen, av nĂ„gon anledning sĂ„ har han fastnat för den serien, jag har ju redan sett en hel del avsnitt men va riktigt lĂ€nge sen sĂ„ kommer bara ihĂ„g nĂ„gra haha. Men vi ses! 


Kommentarer

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: