Besök hos förlossningen


En riktig gammal bild pÄ mig nÀr jag bara var nÄgra veckor. Sitter i min fars famn.

Efter jag hade varit hos Angie idag sĂ„ kom mannen och hĂ€mtade mig med bilen och jag förklarade för honom att jag knappt har kĂ€nt lill tösen pĂ„ hela dagen, utan bara kĂ€nt henne 2-3 gĂ„nger och inget mer vilket fick mig vid 8 ikvĂ€ll att bli orolig men inte tidigare för trodde hon sov mycket bara.. Men nĂ€r vi vĂ€l kom hem sĂ„ skrev jag först i en utav mamma grupperna att jag har haft förvĂ€rkar och onda sammandragningar sen i tisdags och som typ magknip, magen har varit riktigt spĂ€nd som en fotboll och öm dessutom sĂ„ skrev alla att jag borde ringa till förlossningen och höra med dom om jag ska komma in eller avvakta. Men det vart att vi Ă„kte in istĂ€llet. Vi kom dit och fick sĂ„nt fint vĂ€lkomnande och hjĂ€lp, allt var tydligen bra med hennes hjĂ€rta osv, har ingen urinvĂ€gsinfektion eller nĂ„got o de gjorde ultraljud pĂ„ mig, sĂ„g bra ut Men de vill att vi kommer tillbaka imorgon för nya tester och nytt ultraljud pga jag mĂ„r sĂ„ som jag mĂ„r och just att magen Ă€r sĂ„ öm och lika hĂ„rd som en fotboll.. Hoppas bara för guds skull att hon Ă€r helt Ok och att allt visar sig vara bra imorgon. Är hemma nu och ligger i sĂ€ngen och ska försöka sova med en vete kudde och mannens sĂ€llskap. 
Juste har inte berÀttat vilket sjukhus de blir som jag ska föda pÄ, vi valde BB Sophia, pga jag gillar inte sjukhus överhuvudtaget och BB Sophia Àr mer hem trevligt o ser verkligen inte ut som ett sjukhus och personalen dÀr Àr sÄ sjukt trevliga och förstÄr en o man fÄr hjÀlp sÄ fort!

Vilka sjukhus valde ni och vart de det sjukhuset ni Ă„kte till nĂ€r det var dags? 

Kommentarer

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: