Äntligen!

Bilden Àr tagen hÀr hemma hos min mamma.


Äntligen har jag fĂ„tt en mage! Som jag har lĂ€ngtat, tog en bild imorse men den vart inte sĂ„ bra och hade bara underklĂ€der pĂ„ mig och ville inte lĂ€gga upp en sĂ„n bild. Jag mĂ„r i alla fall sĂ„dĂ€r har fortfarande feber och sĂ„ igen.. men annars Ă€r allt ok. Jag befinner mig i vecka 21 nu och det Ă€r bara 50% kvar nu tills vĂ„ran dotter kommer. Ska titta pĂ„ film nu med fĂ€stmannen och lillasyster Alexandra och sedan lĂ€gga mig i tid. TĂ€nkte ta mig tiden att laga en ordentlig frukost med Ă€gg, bacon, varma baguetter i ugnen och massa annat gott imorgon. FĂ„r se om jag ens fĂ„r den energin haha. Blir jĂ€tte trött tidigt nu pĂ„ kvĂ€llen och speciellt pĂ„ dagarna. Nej nu ska jag vara lite social.. 

Kommentarer

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: