TrÄkvÀder

 
 
Idag Àr det verkligen ett riktigt trÄkigt vÀder hÀr nere pÄ ön, men det lÀr ju vÀnda efter tag som vanligt med Gran Canaria. Jag mÄr i alla fall betydligt bÀttre, trÀnade lite igÄr och sen dess mÄr jag faktiskt bÀttre, ryggen kÀnns bÀttre och knÀna. Ska tvÀtta en hel del idag sÄ vi fÄr se hur mycket tvÀtt jag hinner med, Àr hela tvÀttkorgen haha. Jag ska jobba ikvÀll igen och igÄr gick det betydligt bÀttre, jag jobbar pÄ fest stÀllet hÀr nere. Finns vissa klubber jag absolut inte gillar & vissa andra jag gillar. Men jag jobbar pÄ Frozen Dreams och det Àr ett riktigt mysigt stÀlle och jag kan rekomendera alla som kommer ned hit till Playa Del Inlgés att ta en frozen drink hos oss. Det Àr som slush men med alkohol och dom Àr sjukt goda haha, smakat alla och jag Àlskar mojiton men Apple sourn Àr ocksÄ god. Ska dessutom fylla pÄ mobilen idag & gÄ förbi pappsen. 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: