Godmorgon

Bild lÄnad frÄn weheartit.com
 
Godmorgon alla lÀsare! Inatt sov jag hyfsat bra men hade önskat att jag kunde sova lÀngre, men man kan ju inte alltid sova lÀnge. Man missar ju dagen dÄ. IgÄr gick jag upp rÀtt sÄ sent vilket jag inte ens ville men det slutade med att jag somnade typ 2-3 inatt, lÄg o vred och vÀnde pÄ mig hela tiden. Nog med det nu, mÄr annars prima skinka förutom att man Àr genom förkyld, hosta och smÄtt halsont. 

Idag fÄr vi se vad planen blir, jag funderar pÄ att gÄ ivÀg och köpa ett par nya hörlurar för mina Àr sönder och det Àr farligt att anvÀnda hörlurarna. SÄ funderar pÄ att ta en lÄng promenad till affÀrerna och köpa det. Men det jobbiga Àr ocksÄ att om jag köper nya hörlurar, hur kommer min ekonomi se ut resten av veckan och nÀsta vecka. SÄ Àr lite osÀker pÄ om jag ska köpa nya hörlurar idag. Vi fÄr se helt enkelt. 
 

Kommentarer

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: