2014

 
 
Jag har en hel del krav på mig själv som jag vill göra innan detta år är slut också. Jag har en massa mål för 365 dagar vilket jag måste lyckas med. Ska lyckas åka till USA innan detta år är slut, åka till Sverige 2 gånger innan detta år är slut. Jag ska ha jobb och helst 2 olika jobb och vara fast anställd. Ska börja träna regelbundet och börja äta mer hälsosamt, det vill säga inge chips, godis osv. Jag ska kunna få ned vissa utav mina vänner. Ska kunna vara i Svrige i sommar någon gång och jobba. Vill jobba innan detta år är slut i USA eller på Mallorca, St.Tropez eller Ibiza. Har en massa krav på mig själv.. Får se om något utav dessa krav/mål görs. Wish me luck! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: