Jobb, jobb & jobb.

 
 
 
Som sagt sĂ„ jobbar jag ju en hel del just nu. Har nĂ€stan ingen tid för mig eller min familj, sĂ„ mycket jobbar jag. Är hemma pĂ„ morgonen nĂ„gon timma sedan sĂ„ sticker jag ivĂ€g till jobbet. Kommer hem pĂ„ eftermiddagen och Ă€r hemma 1timma det med typ, sedan tillbaka till jobbet under kvĂ€llen. Jag jobbar pĂ„ ett hotell som entertianment (underhĂ„llare) sĂ„ det Ă€r mycket hela tiden, underhĂ„lla gĂ€sterna och shower osv. DĂ€rför kan jag inte blogga hela tiden, men jag förasöker blogga sĂ„ mycket jag kan. 

Är ledig idag men kĂ€nner att jag faktiskt vill bara ta det lugnt, Ă€r seg i huvudet och förkylningen sitter kvar, har svĂ„rt att sova om nĂ€tterna pga det och stress hela tiden. SĂ„ idag ska jag bara ta det lugnt. TĂ€nkte snart gĂ„ ivĂ€g och köpa lite choklad, Ă€r socker beroende sĂ„ mĂ„ste fĂ„ mig nĂ„got med socker typ varje dag. Det dĂ€r jobbiga suget efter socker Ă€r riktigt jobbigt. Hur slutar man med sockret och fĂ„ bort socker suget, nĂ„gra tips? 

Kommentarer

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: