Drömmar som kÀnns sÄ verkligt

 
Foto: Har tagit dessa foton i mitt rum. 
 
Nu kommer vi till det dÀr med drömmar igen.
 
Drömde om att jag letade efter nÄgot och sedan sÄg jag en massa drömfÄngare som jag blev jÀtte intresserad utav, dÀrefter sÄ slÀppte jag det och gick vidare istÀllet. Kom in i ett stall och satt sedan pÄ en brun hÀst och försökte tyggla den, hÀsten var alltsÄ inte tamm. Försökte fÄ den att bli tamm sÄ man kunde rida pÄ den, jag satt sjÀlv pÄ den hÀsten och försökte fÄ den tamm. Det gick till slut och helt plötsligt börjar jag grÄta och pussar den dÀr hÀsten i ansiktet. LÀmnade hÀsten till en fin kille och sedan satte jag pÄ mig ett par vanliga skor och gick sedan ut. SÄg att det var ljus ute men kunde inte se vart jag befann mig. DÀr vakna jag. 
 

Tycker det Àr sÄ skumt att drömma men tror verkligen pÄ drömmar ocksÄ. SÄ efter jag har drömt och vaknat upp sÄ försöker jag skriva ned exakt hur drömmen var och sedan kunna ta reda pÄ vad den handlar om. Mest av drömmen jag hade, idag handlade om den bruna hÀsten som jag försökte fÄ tamm hela tiden.. Vet inte om det Àr jag som Àr konstig och har konstiga drömmar men Àr verkligen intresserad av mina drömmar & varför vi drömmer. 

Kommentarer

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: