Skriva av mig

 
En sak jag Àlskar att göra det Àr att skriva av mig ibland. Men nÀr man har full rulle överallt sÄ blir det svÄrt att sÀtta sig ned och skriva dÄ o dÄ. Jag mÄr dock bra förutom att mensvÀrk Àr det vÀrsta som finns, den blir bara vÀrre och vÀrre för varje gÄng nu. Har haft ont i livmodern sen jag slutade med p-pillerna förra Äret. Och tittade att allt var ok i augusti innan jag Äkte ned hit och allt var ok. Men redan förra Äret under julmÄnaden sÄ började det igen men vÀrkar, smÀrtor, samma visa igen.. Vet inte om jag ska försöka helt enkelt sluta tÀnka pÄ det och ignorera det eller om jag ska kolla upp det?
 
Idag fyller Caroline Är, pappa och hon Àr ivÀg och Àter middag, sÄ jag tog mig Àran att ta mina smÄ monstren haha. Har lagat en god middag, pussat pÄ dom och diskat. Allt Àr klart. Bara jag som behöver hoppa in i en dusch och göra mig halft klar till jobbet. Börjar klockan 21:00 och lÀr sluta 3.00, mycke turister. Pappa och jag gör sÀllskap hem sen. Perfekt ju!? Nu ska jag ta och umgÄs med busungarna. 

Kommentarer

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: