Lite av varje

Som sagt lite av varje hela tiden av min vardag. Jag har mycket tankar, kÀnslor och allt Àr bara upp o ned just nu. Jag försöker tÀnka pÄ en positiv vinkel men allt det negativa kommer upp. Jag har nÄgot som jag inte har berÀttat hÀr pÄ bloggen men tror redan det Àr en hel del som vet om det. Jag tÀnker vÀldigt mycket pÄ nÄgot som hÀnde mig för ca 2Är sen nu. Den 3 Juli för tvÄ Är sen sÄ Ängrade jag nÄgot enormt mycket, skulle inte tagit den dÀr förbannade tabletten, skulle tagit mitt beslut och inte nÄgon annans beslut. Jag vet att man inte ska ta upp gammalt hela tiden, men det Àr ett sÀtt för mig att kunna gÄ vidare att kunna skriva om det eller prata om det. 
Men som sagt sÄ blir mina dagar lite av varje dÄ, det Àr inte bara det jag gÄr runt och mÄr skit utav, det Àr lite smÄ saker med. Lite av varje helt enkelt som jag försöker bearbeta. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: