Vakna upp ensam

 
 
Att vakna upp ensam var inte så roligt, efter en stund nu så kom jag på vart de andra var och det sa ju igår att de skulle åka tidigt för att handla, så är hemma själv tills de kommer hem. 
Frågan är bara vad ska jag hitta på idag, om det är fortfarande solsken, kanske jag kan dra till beachen eller så får vi se vad som sker. Måste dock städa rummet så det kanske blir dagens uppgift. 
 
Igår kväll när jag skulle gå lägga mig var det inte roligt, mådde riktigt dåligt och har inte gjort det på flera månader. 
Jag kunde inte sova pga jag låg och hörde en massa gamla låtar om mig och en annan person. 
Vilket jag inte ville men undrade vad det var för spellista jag hade på spotify, så jag lyssnade igenom alla låtar och kom fram till den känsligaste låten.. Fick ont i hela bröstet och kunde inte somna sen.. 
Varför ska det göra så ont för.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: