Ni tar mitt hjärta med storm!

 
När jag precis hade kommit ned igen och vi åt lunch på BK. Dessa två barn är mina busiga små syskon som tar mitt hjärta med storm varje dag. Fast dom kan bråka ibland så älskar jag dom ändå. 
 
 
 
En liten bild på mig och min lillebror Adrian. Han vägrade somna och ville bara vara uppe när vi bodde någon annanstans förut. Så jag tog tag i honom och gick runt och sjöng "Blinka lilla stjärnan", vilket har fått honom att somna varje gång. Jag, min pappa, min store bror och Adrian är riktigt lika varandra. Men den han är mest lik på pricken är pappa. Han retas med mig väldigt ofta om när vi försöker få honom att säga mitt namn men han säger alltid mamma, pappa eller någon annans namn. Fast för någon dag sen så sa han mitt namn, men han sa då deffie. Han är min söta lillebror som charmar allt och alla. Älskar honom lika mycket som jag älskar mina andra syskon. 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: