Har ingen lust

 
Bild tagen av Caroline. 
 
Hej pÄ er alla lÀsare! Har inte kunnat bloggat sÄ mycket för har inte haft den orken att skriva om nÄgot. IgÄr i alla fall sÄ hade mina förÀldrar besök av sina vÀnner som precis har flyttat hit ocksÄ. Jag tror dom kommer trivas jÀtte bra hÀr nere. Det blev en sen kvÀll igÄr och jag somnade runt 1-2 tiden p.g.a jag tÀnkte för mycket om precis allt igen. Jobbigt att gÄ lÀgga mig ibland, jag tÀnker sÄ mycket att jag inte kan sova.. Till slut sÀtter jag pÄ musik och somnar mycket lÀttare. Jag vet inte exakt hur jag mÄr egentligen heller. Jag hoppas ni har haft en bra dag. HÀr har det i alla fall varit monligt. Nu mÄste jag rulla. Vi ses 

Kommentarer

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: