100 saker ni inte visste om mig

 
 
1. Jag fyller år i början av hösten och några dagar innan min morfar fyllde år (hans finns inte längre)
2. Jag har aldrig träffat min biologiska mormor. 
3. Jag hatar insekter, så minsta lilla insekt jag ser dödar jag haha. 
4. Jag har dålig syn och ska ha glasögon egentligen. 
5. Jag älskar killar med bruna eller gröna ögon. 
6. Jag lyssnade på hårdrock en tid. 
7. Jag älskar tattoos fast har ingen, vill ha. 
8. Jag litar inte på några killar alls. 
9. Jag har bott lite överallt i stockholm. 
10. Jag har väldigt många vänner som jag har känt sen jag var liten. 
11. Ibland kan jag vara en riktig Bitch. 
12. Jag håller hemligheter för mig själv. 
13. Jag har 11 syskon om jag räknar med mig själv, det vill säga med bonus syskonen. 
14. Jag har handlat upp mina pengar på samma dag som jag fått dom. 
15. Jag drömmer nästan alltid om Zombies. 
16. Jag älskar att titta på skräckfilmer fast jag är livrädd haha. 
17. Jag gillar utmaningar. 
18. Jag älskar TV-spel. 
19. Jag älskar att titta på MMA, Boxning när jag får chansen att titta. 
20. Jag ogillar romantiska filmer. 
21. Jag har inte tagit studenten, fast jag vill. 
22. Jag tog ett sabbat år ifrån gymnasiet. 
23. Jag saknar mina 3 närmsta vänner fast det inte har varit så bra mellan oss ibland. 
24. Jag älskar mina syskon oavsett vad de har gjort. 
25. Jag hatar att bara sitta stil. 
26. Jag älskar att röra på mig. 
27. Jag älskar bilmärket Audi. 
28. Jag älskar snön men hatar att det är kallt. 
29. Jag har varit i 3 olika länder bara. 
30. Jag vill åka till Kina och Japan. 
31. Jag vill jobba som Bartednér och Personlig Tränare. 
32. Jag älskar surt godis. 
33. Jag älskar allt som har med rymden att göra. 
34. Jag älskar Sci-Fi. 
35. När jag är övertrött så kan jag göra fucked up saker. 
36. Jag skrattar åt mina egna skämt, jag vet så tråkig är jag haha. 
37. Jag föredrar hund istället för katt. 
38. Jag älskar färgen bebisblå. 
39. Hatar att jag inte kan bry mig mer om mig själv ibland. 
40. MIn dröm är att åka till alla länder i världen. 
41. Jag föredrar Coca Cola istället för Pepsi. 
42. Jag älskar Mountain Drew (Amerikansk läsk). 
43. Min morbror och hans härliga familj bor uppe i Fjällen (Östersund)
44. Jag saknar min morfar fast jag inte fick se honom så mycket. 
45. Mina favorit raser på hund är rottis och amstaff. 
46. Jag har en bästa killkompis som jag saknar oerhört mycket. 
47. Jag älskar skor! 
48. Jag föredrar Mac istället för Windows. 
49. Jag älskar spelet GTA. 
50. Jag har varit ute på krogen innan jag ens fyllt 18. 
51. Jag älskar menthol. 
52. Jag har många fiender som jag ignorerar. 
53. Jag vill ha blonda slingor i mitt hår men kan ej. 
54. Jag har nästan svart hår egentligen. 
55. Jag älskar snö tigrar. 
56. Jag älskar orkideer och sakura träd. 
57. Jag älskar att ha shorts på sommaren. 
58. Jag använder nästan aldrig kjol för den åker alltid upp. 
59. Jag gillar Zingo mer än Fanta. 
60. Jag är rädd för framtiden. 
61. Jag är inte rädd för döden. 
62. Jag tror på en hel del konstiga saker. 
63. Jag tror att det finns två sidor efter döden. 
64. Jag har alltid älskat en person och kommer alltid göra. 
65. Jag älskar att ha det rent och snyggt. 
66. Jag har lätt för att falla för kärlek. 
67. Jag har svårt att släppa någon. 
68. Jag älskar att åka skidor. 
69. Jag älskar att sjunga, men gör det i smyg. 
70. Jag föredrar chips istället för godis. 
71. Jag älskar choklad med fyllning. 
72. Jag hatade sushi men nu älskar jag det. 
73. Jag har tungpiercing. 
74. Jag älskar kaffe. 
75. Jag älskar kakor, är ett kakmonster. 
76. Min favoritmat är curry och kyckling. 
77. Jag har alltid velat ha blåa ögon. 
78. Jag har svårt att vakna och gå upp. 
79. Att jag älskar att mysa och gosa. 
80. Har alltid älskat Eminem. 
81. Jag är moster. 
82. Jag hatar att diska. 
83. Har delat rum med mina syskon nästan under hela mitt liv. 
84. Jag hatar att må dåligt. 
85. Jag älskar små barn. 
86. Jag blir sur när jag inte får som jag vill. 
87. Jag älskar att fika. 
88. Jag har alltid viljat haft långt hår.
89. En gång så hade jag riktigt lockigt hår. 
90. Jag har haft löss 9gånger i mitt liv. 
91. Jag har varit luica 3gånger. 
92. Jag har gått i 6 olika skolor. 
93. Jag är uppväxt i söder om Stockholm. 
94. Min största rädsla är att vara döende i tidig ålder.
95. Jag älskar apelsinjuice. 
96. Jag gillar jordgubbar mer än hallon. 
97. När jag var liten så lekte jag med bilar och lego mest. 
98. När jag var liten så ritade jag på grannens bil med en sten, villket fick pappa att betala en helt ny lackering.
100. Jag har lätt för att bli arg, ledsen och glad. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: