StÄr stilla & vÄgar inte

 
 
Allt stÄr stilla just nu i huvudet pÄ mig vilket Àr jobbigt för nÀr det blir sÄ vet jag inte hur jag ska tÀnka eller vad jag ska göra. Visst jag kan tÀnka sÄ klart men gÄr inte ibland nÀr man har tÀnkt, tÀnkt och tÀnkt hela tiden. Till slut orkar inte min hjÀrna. Jag tÀnker pÄ allt möjligt, kÀrlek, familjen, jobb, mitt liv, allt. Och om ni skulle vilja veta vad jag ibland tÀnker pÄ Àr inte ens roligt.. VÄgar t.ex inte ens veta hur jag egentligen mÄr psykiskt eller fysiskt. Jag tÀnker ju nu t.ex pÄ vad jag ska skriva ned hÀr pÄ bloggen men nÀr det kommer alltid upp annat i huvudet pÄ mig som jag vill skriva ned. Vill skriva ned mina kÀnslor men vill inte för jag vÄgar inte. En sak har jag i alla fall tÀnkt och det Àr att gÄ ut nu. 

Kommentarer

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: